czwartek, 12 lutego 2009

COMPOS MENTIS


COMPOS MENTIS to nowozelandzki zespół z połowy lat 80-tych. Surowe, przesterowane gitary, męsko-damskie wrzaski - słychać silny wpływ zespołów brytyjskich.
Wydali kilka singli - split z australijskim zespołem GASH oraz split z POWERAGE z RPA. Wsadzili kilka swoich numerów na kompilacje m.in. na "Overseas connection" wydaną w Niemczech.

Byli czołówką nowozelandzkiej sceny hardcore-punk obok takich zespołów jak FIVE YEAR MISSION, ARMATRAK, FLASH D-VICE czy MINDFUCKERS.

Po rozpadzie COMPOS MENTIS członkowie kapeli założyli inny legendarny band NAZGUL.
Do posłuchania single i dwa składaki z Nowej Zelandii.

4 komentarze:

  1. Rewela! Tego szukałem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szukam NAZGUL - może masz coś Grzester? Chętnie bym łyknął!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też szukam, mam tylko jedno nagranie z comp.EP z `87 roku (?), mieli na wokalu chyba laskę i ostry image.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten anonimowy, to mój-Grzester, hehe

    OdpowiedzUsuń