poniedziałek, 9 marca 2009

S.K.T.C. - Krwawa zabawa


S.K.T.C. powstali w Czechowicach-Dzedzicach w 1988 roku. Zespół działał w składzie: Tulipan - wokal, Ciapa - gitara basowa, Kondziol - gitara i Sebastian - perkusja. W okresie, kiedy scena niezależna w naszym kraju zaczynała nabierać olbrzymiego rozpędu, S.K.T.C. nagrali świetną kasetę demo w 1990 roku. Taśma ta stała się bardzo popularna w środowisku hc-punk, co pociągnęło za sobą sporo koncertów.

Widziałem S.K.T.C. w tamtym czasie kilka razy i byłem pod dużym wrażeniem. Szybki, ciężki thrash-core z zajebistymi tekstami i bardzo żywiołowym wokalistą Tulipanem po prostu powalał na kolana! Po koncertach S.K.T.C. bolał mnie cały kark od "trząchania piórnikiem", nie wspominając o siniakach po stage divingu...

Takie numery jak "Och Karol", "Nazi boys", "Przemysł" czy "3xP" cały czas przyprawiają mnie o gęsią skórkę. S.K.T.C. wciąż gra koncerty i jest aktywny, wydali kilka płyt, które wciąż są dostępne w dystrybucjach w całym kraju. Późniejsze wydawnictwa zespołu takie jak "Pochodnia", "Odmienne stany świadomości" czy najnowsza płyta "Krwawa zabawa", już mnie tak nie kręciły - spuścili nieco z tonu, thrash zamienił się w crossover, choć teksty nadal mocne. Chciałbym zaprezentować ich pierwsze demo, według mnie, najmocniejszą pozycję w dorobku zespołu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz